Wat kunnen we voor je doen?
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Startpagina oplossing
Artikel
Bestellen
8
Waar dient de 'Abonneer'-knop voor?
Ik wil iemand verrassen met een boeket bloemen en een persoonlijke boodschap. Hoe doe ik dit?
Kan ik een giftcard bestellen bij jullie?
Kan ik een giftcard combineren met een andere bestelling, zoals een boeket of Flowergram?
Hoe kan ik mijn giftcard verzilveren?
Bekijk alle 8
Mijn account
5
Mijn vrienden zijn enthousiast over bloomon. Hoe kan ik hen lid maken?
Hoe kan ik de persoonlijke gegevens in mijn account aanpassen?
Hoe kan ik mijn bezorgingen pauzeren?
Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?
Het lukt mij niet om in te loggen in mijn account. Wat moet ik doen?
Veelgestelde vragen over de beurtenkaart
11
Ik ben al klant en heb bezorgingen gepland staan. Kan ik ook een beurtenkaart kopen?
Kan ik nog steeds even vaak bloemen ontvangen?
Hoe wordt de korting toegepast?
Hoe werkt de beurtenkaart samen met mijn lopende bloemenabonnement?
Hoe lang is de beurtenkaart geldig?
Bekijk alle 11
Betalingen
7
Welke betaalmethode kan ik gebruiken bij bloomon?
Hoe kan ik de betaalmethode in mijn account aanpassen?
Waar kan ik de facturen van mijn account vinden?
Mijn automatische betalingen zijn mislukt. Wat moet ik doen?
Ik heb een bloomon-account met geldige betaalgegevens. Waarom moet ik bij sommige bestellingen mijn gegevens opnieuw invullen?
Bekijk alle 7
Bezorgen en retourneren
5
Wat zijn de bezorgkosten voor de boeketten?
Hoe kan ik een bestelling volgen die ik zonder account heb geplaatst?
Ik heb een boeket besteld via mijn account. Hoe kan ik deze bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bezorgnotitie aanpassen?
Kan ik een boeket bestellen dat nog dezelfde dag wordt bezorgd?
Bezorg-issues
4
Mijn Flowergram-levering wordt later geleverd dan verwacht.
Ik heb via mijn account een bezorging ingepland, maar die is niet aangekomen. Wat kan ik doen?
Ik heb een extra product bij mijn bloemen besteld, maar niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Mijn vaas is gebroken. Wat kan ik doen?
Bestelling wijzigen
4
Ik wil de bestelling van mijn extra product wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dat?
Ik heb een abonnement en wil mijn volgende bezorging annuleren. Hoe doe ik dat?
Ik wil mijn giftcard bestelling wijzigen of annuleren, hoe kan ik dit doen?
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren.
Producten & kwaliteit
8
Hoe werkt een bloomon-abonnement?
Hoe maak ik mijn vaas bacterievrij?
Kan ik mijn boeket zelf samenstellen?
Hoe lang is mijn giftcard geldig?
Hoeveel tegoed staat er nog op mijn giftcard?
Bekijk alle 8
Overig
6
Ik wil graag al mijn gegevens uit jullie systeem laten verwijderen. Hoe doe ik dit?
Hoe draagt bloomon bij aan duurzaamheid?
Covid-19 Corona-update
Kan ik een account aanmaken voor mijn bedrijf?
Waar vind ik de algemene voorwaarden van bloomon?
Bekijk alle 6