Als onze eigen bezorgers de bloemen bezorgen, kan je specifieke bezorgwensen doorgeven aan de bezorger via de ‘Bezorgnotitie’ in je account. Ga naar ‘Bezorgschema’ en klik op de link ‘Opmerking voor de bezorger’. Hier kan je een notitie toevoegen of je huidige notitie aanpassen. Hou er rekening mee dat last-minute adreswijzigingen of het annuleren van de bestelling niet meer verwerkt kunnen worden. Ben je onverwacht niet thuis tijdens je levermoment? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen de bezorger nog vragen of hij de bloemen bijvoorbeeld voor de deur kan zetten of bij de buren kan leveren. Als je bloemen via de post worden verstuurd, is het niet mogelijk om een bezorgnotitie achter te laten. Die is dan ook niet zichtbaar in je account.
Hoe kan ik mijn bezorgnotitie aanpassen?
Gewijzigd op: Vr, 4 Sep, 2020 om 3:36 PM
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.